Teljesen megújult a Vodafone alkalmazása
Mint megtudtuk, a Vodafone tavaly nyáron rájött, hogy a korábbi app, amellyel az ügyfelek lekérhetik a használati adatokat és befizethetik a számlájukat, műszaki szempontból zsákutca. Ráadásul lassú is volt, mert minden szolgáltatói alrendszerből külön-külön kérdezte le az információkat.
Balra a régi app, a másik két mobilon már az új fut
Az új app nemcsak szebb, ahogy a fotón is jól látható, de a mögötte rejlő programkód is okosabb lett. Az applikáció mögé betettek egy köztes rendszert, hogy felgyorsítsák az adatok lekérését, és úgy alakították ki a felületet, hogy azon később új tartalmak is meg tudjanak jelenni - mondta Szőke József, a Vodafone ügyfélérték-menedzsment igazgatója.
Eddig évente 2-3 fejlesztést végeztünk el, de most átállunk egy sokkal feszesebb tempóra, hogy körülbelül kéthavonta megjelenjen egy-egy új kiadása az appnak.
Szőke József elárulta, hogy terveik szerint a jövőben letöltési sebességet mérő eszköz, push notification funkció is lesz az alkalmazásban, és folyamatosan bővül majd az elintézhető ügyek listája. (emailcím-változtatás, kiegészítő szolgáltatások megrendelése és lemondása, flottás ügyintézés) Később lesz az appban postafiók is, hogy a korábbi értesítéseket végig lehessen nézni.
Most extra adatcsomagot tudunk venni pár gombnyomással, megtekinthetők a hó végi számlalevelek, és a felület tetején megjelenő szövegbuborékban jelennek majd meg az egyedi árazású ajánlatok - ezeket az adott felhasználó szokásai alapján kínálják fel, személyre szabottan.
A magyar appot - a német, ír és angol alkalmazáshoz hasonlóan - a Vodafone kairói csapata fejlesztette ki, majd a tesztelésbe és az applikáció tökéletesítésébe a magyar cégtől is beszállt egy nagyobb szakértői csapat.
A most kiadott verzió a tesztelések miatt Androidon az 52., iOS-en a 70., ezek mennek ki élesben a felhasználókhoz - mondta Szőke József, hozzátéve, hogy már az elején elhatározták, hogy a tökéletes ügyfélélmény a cél, és csak száz százalékos sikerrátát fogadtak el a teszteken. Az appot a Vodafone hálózatán használatban lévő mobilok túlnyomó többségén kipróbálták.
Most viszont az ügyfeleken van a sor, hogy kipróbálják az appot, és jelezzék a Vodafone-nak, ha valami mégsem úgy működik, ahogy azt elvárnák.
Forrás: index.hu