A legjobb online élmény érdekében cookie-kat használunk. Tekintse meg cookies szabályzatunkat.

Megújult a Sony Mobile Xperia™ Care támogató oldala

A Sony Mobile új Xperia™ Care terméktámogató oldala sokkal esztétikusabb, áttekinthetőbb, egyszerűbben használható lett. Így ezen a letisztult felületen gyorsabban érhető el a keresett információ.

 

 

A http://support.sonymobile.com/hu/ linkre kattintva az Xperia™ Care főoldala üdvözöl minket. A felhasználóbarát menüsorban a főbb támogatási lehetőségek közül választhatunk. A kezdőlapon kiválaszthatjuk vagy be is írhatjuk a keresett termék nevét, ami átvezet minket az adott termékkel kapcsolatos hasznos támogató aloldalakra.

 

Az Eszközök menüpontban található az Xperia™ Companion alkalmazás, amely a számítógépre való telepítés után a tartalmak tallózására, biztonsági mentésére, az adatok átvitelére, a készülék szoftverfrissítésére és javítására használható. A szoftverfrissítéssel kapcsolatos bővebb információk, tanácsok a Frissítés menüpontban érhetők el.

 

A Javítás fülre kattintva jutunk el az Xperia készülék javításáról szóló oldalra. Miután megbizonyosodtunk arról, hogy a készülékkel kapcsolatos problémát a tanácsolt módszerekkel nem tudjuk megoldani, úgy három egyszerű lépéssel, otthonról elintézhetjük az érvényes garanciával rendelkező készülék díjmentes szervizbe küldését.

 

 

A javítási rendelés leadásához első lépésként a Saját Támogatás szolgáltatásba kell bejelentkezni. A probléma megírását követően a Sony Mobile megküldi a csomag feladásával kapcsolatos instrukciókat. Végül a Sony szerviztechnikusokból álló szakértő csapata megvizsgálja a problémát, és a javítást követően visszaküldik a készüléket.

 

Az Újrahasznosítás menüpontban a Sony ingyenes újrahasznosítási programjáról olvashatunk. Itt megtudhatjuk, hogyan lehet kényelmesen, egyszerűen és környezetbarát módon megválni a már nem használt Xperia™ készülékünktől. A Sony Mobile ugyanis a telefonban, táblagépben, tartozékokban található anyagokat, például a fémet, a műanyagot, vagy az üveget is ismét felhasználja. Az ingyenes programhoz való csatlakozáshoz előbb be kell jelentkezni, majd a javításhoz hasonlóan három egyszerű lépésben küldhetjük el az Xperia™ készüléket környezetkímélő módon történő újrahasznosításra.

 

A menüsor legutolsó fülén a Kapcsolatfelvétel található, ahol néhány adat megadásával gyorsan és egyszerűen léphetünk kapcsolatba a Sony Mobile munkatársaival. Ezen az oldalon érhető el a Támogatási Fórum is, ami arra szolgál, hogy a felhasználók megoszthassák egymással kérdéseiket és tapasztalataikat. Érdemes ezt a közösségi támogatást is igénybe venni, mert hasznos tanácsok és megoldások olvashatók itt.

 

Ajánljuk tehát minden Xperia felhasználó figyelmébe az Xperia™ Care megújult oldalát, amelyen még egyszerűbb eligazodni és gyors segítséget kaphatunk.

 

Jó böngészést kívánunk!

 

Forrás: Sony Magyarország

Lépj velünk kapcsolatba