A legjobb online élmény érdekében cookie-kat használunk. Tekintse meg cookies szabályzatunkat.

Megújult a Sony Mobile Xperia™ Care támogató oldala

A Sony Mobile új Xperia™ Care terméktámogató oldala sokkal esztétikusabb, áttekinthetőbb, egyszerűbben használható lett. Így ezen a letisztult felületen gyorsabban érhető el a keresett információ.

 

 

A http://support.sonymobile.com/hu/ linkre kattintva az Xperia™ Care főoldala üdvözöl minket. A felhasználóbarát menüsorban a főbb támogatási lehetőségek közül választhatunk. A kezdőlapon kiválaszthatjuk vagy be is írhatjuk a keresett termék nevét, ami átvezet minket az adott termékkel kapcsolatos hasznos támogató aloldalakra.

 

Az Eszközök menüpontban található az Xperia™ Companion alkalmazás, amely a számítógépre való telepítés után a tartalmak tallózására, biztonsági mentésére, az adatok átvitelére, a készülék szoftverfrissítésére és javítására használható. A szoftverfrissítéssel kapcsolatos bővebb információk, tanácsok a Frissítés menüpontban érhetők el.

 

A Javítás fülre kattintva jutunk el az Xperia készülék javításáról szóló oldalra. Miután megbizonyosodtunk arról, hogy a készülékkel kapcsolatos problémát a tanácsolt módszerekkel nem tudjuk megoldani, úgy három egyszerű lépéssel, otthonról elintézhetjük az érvényes garanciával rendelkező készülék díjmentes szervizbe küldését.

 

 

A javítási rendelés leadásához első lépésként a Saját Támogatás szolgáltatásba kell bejelentkezni. A probléma megírását követően a Sony Mobile megküldi a csomag feladásával kapcsolatos instrukciókat. Végül a Sony szerviztechnikusokból álló szakértő csapata megvizsgálja a problémát, és a javítást követően visszaküldik a készüléket.

 

Az Újrahasznosítás menüpontban a Sony ingyenes újrahasznosítási programjáról olvashatunk. Itt megtudhatjuk, hogyan lehet kényelmesen, egyszerűen és környezetbarát módon megválni a már nem használt Xperia™ készülékünktől. A Sony Mobile ugyanis a telefonban, táblagépben, tartozékokban található anyagokat, például a fémet, a műanyagot, vagy az üveget is ismét felhasználja. Az ingyenes programhoz való csatlakozáshoz előbb be kell jelentkezni, majd a javításhoz hasonlóan három egyszerű lépésben küldhetjük el az Xperia™ készüléket környezetkímélő módon történő újrahasznosításra.

 

A menüsor legutolsó fülén a Kapcsolatfelvétel található, ahol néhány adat megadásával gyorsan és egyszerűen léphetünk kapcsolatba a Sony Mobile munkatársaival. Ezen az oldalon érhető el a Támogatási Fórum is, ami arra szolgál, hogy a felhasználók megoszthassák egymással kérdéseiket és tapasztalataikat. Érdemes ezt a közösségi támogatást is igénybe venni, mert hasznos tanácsok és megoldások olvashatók itt.

 

Ajánljuk tehát minden Xperia felhasználó figyelmébe az Xperia™ Care megújult oldalát, amelyen még egyszerűbb eligazodni és gyors segítséget kaphatunk.

 

Jó böngészést kívánunk!

 

Forrás: Sony Magyarország

Archívum

Az okostelefon, mint csírahordozó mobileszköz

A személyi higiénia különösen felértékelődött napjainkban. Valószínűleg soha annyi kézfertőtlenítő nem volt még napi szinten használatban, mint manapság. Flakon, tubus, vagy kendő minden táskában egy-egy, a kabátzsebben, az íróasztalon, az autóban is egy, vagy éppen a neszeszert visszük mindenhova magunkkal, amiben persze kézápoló is van, hiszen a bőrt igénybe veszi a szokottnál gyakoribb kézmosás és kézfertőtlenítés. Mindennek az igyekezetnek azonban akkor van igazán értelme, ha azokat az eszközeinket is tisztán tartjuk és rendszeresen fertőtlenítjük, amiket napi szinten és gyakran használunk. Ezen eszközök közül is kiemelkedik a használatának gyakorisága és sokrétűsége miatt az okostelefon. Hiába a gondosan fertőtlenített kéz, ha az okostelefon nincs rendszeresen tisztítva és fertőtlenítve, hiszen a vírusok hordozójaként funkcionál. Nézzük meg hát miért is fontos tisztántartani és fertőtleníteni az okostelefont!

2020-11-17

Digitális kollégák és a biztonság, Home Office-ban

Azok számára, akik eleve otthonról dolgoznak, vagy a munkahelyükön virtuális munkakörnyezetben tartják a kapcsolatot a projektekben résztvevőkkel, nem annyira idegen a jelenlegi helyzet. Azok számára azonban, akiktől mindez távol áll, nem egyszerű megszokni azt, hogy mennyire ki vannak szolgáltatva a digitális „kollégák”, azaz a laptopok, tabletek, okostelefonok teherbírásának, sem pedig azt, hogy az egész életük fenekestől felfordult. Amikor dolgozunk, magától értetődő, hogy nem foglalkozunk otthoni dolgokkal. Hiszen, dolgozunk. Nem ugrunk haza mosogatni, vagy feltenni az ebédet, és azért sem, hogy a mosógépből a szárítógépbe átpakoljuk a ruhákat. A gyerekek iskolában, óvodában vannak, nem igénylik állandó felügyeletünket és nem hozzánk fordulnak a problémáikkal. A kényszerű home office éppen ezért nagyon is kényelmetlen és feszült szituációkat eredményezhet. Nézzük hát, hogyan tehetjük egyszerűvé azt, ami bonyolultnak látszik, és hogyan óvhatjuk meg mindeközben magunkat és extra terhelésnek kitett digitális eszközeinket.

2020-05-18

Egységes töltőportok lehetnek az EU-ban

 

Az Európai Parlament ez év elején vizsgálja meg annak a lehetőségét,

hogy hogyan lehetne egységesíteni a mobiltelefonok, tabletek, e-book olvasók és egyéb hordozható eszközök töltőportjait.

Ettől egyrészt csökkenteni szeretnék a keletkező elektronikai hulladék mennyiségét,

másrészt a polgárok életét is könnyebbé kívánják tenni.

Az EU becslései szerint évente óriású mennyiségű, 51 000 tonna elektronikus hulladék keletkezik a 28 tagállamban.

2020-02-05

Mit tegyünk, ha vízbe esett a mobiltelefon?

Bárkivel megtörténhet, hogy vizes lesz a mobiltelefon készüléke. Elázik egy zápor idején, beleesik a medencébe, valaki feldönt egy poharat és ráömlik a folyadék a telefonra stb. Néhány praktikus ötletet összeszedtünk, hogy mit tehetünk kétségbeesés nélkül.

2019-09-25

Lefekvés előtti mobilozás

Te is a telefonodat nyomkodod elalvás előtt? Rosszul teszed!

2018-12-03

Lépj velünk kapcsolatba