A legjobb online élmény érdekében cookie-kat használunk. Tekintse meg cookies szabályzatunkat.

Mit tegyek, ha lefagyott az Apple iPhone 7 készülékem?

Előfordulhat, hogy készülékünk úgymond lefagy, a szoftvere megáll. (Ennek okainak részletezésébe nem mennénk bele, de ha többször előfordul, akkor a gyári adatok visszaállítsa lehet megoldás vagy szoftver újratöltése.)

 

Oldalunk Kérdezz-felelek részében a Lefagyott az iPhone készülékem, hogyan tudom újraindítani? című bejezésünk foglalkozott a problémával, de a készülékek fejlődésével, a Home gomb felépítésének változásával együtt ez a metódus is módosult.

 

Nyomógombbal történő újraindítás használata:

 

Apple iPhone 3s-4-4S-5-5S-6-6 Plus-6S-6S Plus, SE:

Az iPhone készülék teljes újraindításához kérjük, hosszan tartsd egyszerre nyomva az eszköz tetején található kikapcsolás és a készülék alsó részén található funkció gombot. Típustól függően előfordulhat, hogy 15-20 másodpercig is nyomva tartani a két gombot.

 

Apple iPhone 7-7 Plus:

 

Az iPhone készülék teljes újraindításához kérjük, hosszan tartsd egyszerre nyomva az eszköz tetején található kikapcsolás és a készülék oldalsó részén található hangerő csökkentése gombot. Típustól függően előfordulhat, hogy 15-20 másodpercig is nyomva tartani a két gombot.

Lépj velünk kapcsolatba