A legjobb online élmény érdekében cookie-kat használunk. Tekintse meg cookies szabályzatunkat.

Teljesen megújult a Vodafone alkalmazása

Mint megtudtuk, a Vodafone tavaly nyáron rájött, hogy a korábbi app, amellyel az ügyfelek lekérhetik a használati adatokat és befizethetik a számlájukat, műszaki szempontból zsákutca. Ráadásul lassú is volt, mert minden szolgáltatói alrendszerből külön-külön kérdezte le az információkat.

 

Balra a régi app, a másik két mobilon már az új fut


Az új app nemcsak szebb, ahogy a fotón is jól látható, de a mögötte rejlő programkód is okosabb lett. Az applikáció mögé betettek egy köztes rendszert, hogy felgyorsítsák az adatok lekérését, és úgy alakították ki a felületet, hogy azon később új tartalmak is meg tudjanak jelenni - mondta Szőke József, a Vodafone ügyfélérték-menedzsment igazgatója.


Eddig évente 2-3 fejlesztést végeztünk el, de most átállunk egy sokkal feszesebb tempóra, hogy körülbelül kéthavonta megjelenjen egy-egy új kiadása az appnak.
Szőke József elárulta, hogy terveik szerint a jövőben letöltési sebességet mérő eszköz, push notification funkció is lesz az alkalmazásban, és folyamatosan bővül majd az elintézhető ügyek listája. (emailcím-változtatás, kiegészítő szolgáltatások megrendelése és lemondása, flottás ügyintézés) Később lesz az appban postafiók is, hogy a korábbi értesítéseket végig lehessen nézni.

 

 

Most extra adatcsomagot tudunk venni pár gombnyomással, megtekinthetők a hó végi számlalevelek, és a felület tetején megjelenő szövegbuborékban jelennek majd meg az egyedi árazású ajánlatok - ezeket az adott felhasználó szokásai alapján kínálják fel, személyre szabottan.

 

A magyar appot - a német, ír és angol alkalmazáshoz hasonlóan - a Vodafone kairói csapata fejlesztette ki, majd a tesztelésbe és az applikáció tökéletesítésébe a magyar cégtől is beszállt egy nagyobb szakértői csapat.

 

A most kiadott verzió a tesztelések miatt Androidon az 52., iOS-en a 70., ezek mennek ki élesben a felhasználókhoz - mondta  Szőke József, hozzátéve, hogy már az elején elhatározták, hogy a tökéletes ügyfélélmény a cél, és csak száz százalékos sikerrátát fogadtak el a teszteken. Az appot a Vodafone hálózatán használatban lévő mobilok túlnyomó többségén kipróbálták.

 

Most viszont az ügyfeleken van a sor, hogy kipróbálják az appot, és jelezzék a Vodafone-nak, ha valami mégsem úgy működik, ahogy azt elvárnák.

 

Forrás: index.hu

Archívum

Az okostelefon, mint csírahordozó mobileszköz

A személyi higiénia különösen felértékelődött napjainkban. Valószínűleg soha annyi kézfertőtlenítő nem volt még napi szinten használatban, mint manapság. Flakon, tubus, vagy kendő minden táskában egy-egy, a kabátzsebben, az íróasztalon, az autóban is egy, vagy éppen a neszeszert visszük mindenhova magunkkal, amiben persze kézápoló is van, hiszen a bőrt igénybe veszi a szokottnál gyakoribb kézmosás és kézfertőtlenítés. Mindennek az igyekezetnek azonban akkor van igazán értelme, ha azokat az eszközeinket is tisztán tartjuk és rendszeresen fertőtlenítjük, amiket napi szinten és gyakran használunk. Ezen eszközök közül is kiemelkedik a használatának gyakorisága és sokrétűsége miatt az okostelefon. Hiába a gondosan fertőtlenített kéz, ha az okostelefon nincs rendszeresen tisztítva és fertőtlenítve, hiszen a vírusok hordozójaként funkcionál. Nézzük meg hát miért is fontos tisztántartani és fertőtleníteni az okostelefont!

2020-11-17

Digitális kollégák és a biztonság, Home Office-ban

Azok számára, akik eleve otthonról dolgoznak, vagy a munkahelyükön virtuális munkakörnyezetben tartják a kapcsolatot a projektekben résztvevőkkel, nem annyira idegen a jelenlegi helyzet. Azok számára azonban, akiktől mindez távol áll, nem egyszerű megszokni azt, hogy mennyire ki vannak szolgáltatva a digitális „kollégák”, azaz a laptopok, tabletek, okostelefonok teherbírásának, sem pedig azt, hogy az egész életük fenekestől felfordult. Amikor dolgozunk, magától értetődő, hogy nem foglalkozunk otthoni dolgokkal. Hiszen, dolgozunk. Nem ugrunk haza mosogatni, vagy feltenni az ebédet, és azért sem, hogy a mosógépből a szárítógépbe átpakoljuk a ruhákat. A gyerekek iskolában, óvodában vannak, nem igénylik állandó felügyeletünket és nem hozzánk fordulnak a problémáikkal. A kényszerű home office éppen ezért nagyon is kényelmetlen és feszült szituációkat eredményezhet. Nézzük hát, hogyan tehetjük egyszerűvé azt, ami bonyolultnak látszik, és hogyan óvhatjuk meg mindeközben magunkat és extra terhelésnek kitett digitális eszközeinket.

2020-05-18

Egységes töltőportok lehetnek az EU-ban

 

Az Európai Parlament ez év elején vizsgálja meg annak a lehetőségét,

hogy hogyan lehetne egységesíteni a mobiltelefonok, tabletek, e-book olvasók és egyéb hordozható eszközök töltőportjait.

Ettől egyrészt csökkenteni szeretnék a keletkező elektronikai hulladék mennyiségét,

másrészt a polgárok életét is könnyebbé kívánják tenni.

Az EU becslései szerint évente óriású mennyiségű, 51 000 tonna elektronikus hulladék keletkezik a 28 tagállamban.

2020-02-05

Mit tegyünk, ha vízbe esett a mobiltelefon?

Bárkivel megtörténhet, hogy vizes lesz a mobiltelefon készüléke. Elázik egy zápor idején, beleesik a medencébe, valaki feldönt egy poharat és ráömlik a folyadék a telefonra stb. Néhány praktikus ötletet összeszedtünk, hogy mit tehetünk kétségbeesés nélkül.

2019-09-25

Lefekvés előtti mobilozás

Te is a telefonodat nyomkodod elalvás előtt? Rosszul teszed!

2018-12-03

Lépj velünk kapcsolatba